دبیرستان پهلوی که امروزه بیشتر با عنوان دبیرستان امام خمینی شناخته می شود یکی از مدارس قدیمی شهر بروجرد است. این بنا در دوره پهلوی اول و حکومت رضاشاه ساخته شده است. تاریخ بنای این دبیرستان ۱۳۱۵ خورشیدی است و در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۰۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است

دیدار معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و هیت همراه با دکتر محمدرضا حافظی

پنجشنبه 5 مرداد 1396
12:29
غلامرضا شمسی


دیدار معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و هیت همراه با دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل دفتر ایشان مورخ ۹۶/۰۵/۰۴معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد : خیرین مدرسه ساز با حضور در این عرصه مهم و تأثیرگذار با خدا دست بیعت دادند و به مبارزه با جهل پرداختند به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ، صبح روز04/05/96 معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و هیت همراه با دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.


برای خواندن ادامه ی گزارش و

مشاهده ی تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ، صبح روز04/05/96 معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و هیت همراه با دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.
رییس اداره آموزش و پرورش بروجرد در این دیدار بیان نمودند : برخی اعمال و رفتار انسان آن را از موجودات آفریده شده متمایز کرده که یکی از این اعمال شرکت در کار خیر است، زیرا سرشت انسان از ذات اقدس الهی برگرفته شده و همین امر منجر به کارهای ماندگار برروی زمین شده است.
وی ادامه داد: وجه تمایز انسان با سایر موجودات در این است که خداوند صفات عالیه خود مانند کرامت، گذشت، ایثار و جهاد را به انسان ودیعه داده و از انسان به عنوان خلیفه خود بر روی زمین یاد کرده است.
روزبهانی عنوان داشت: خیرین مدرسه ساز با حضور در این عرصه مهم و تأثیرگذار با خدا دست بیعت دادند و به مبارزه با جهل پرداختند.
ریس آموزش و پرورش شهرستان بروجرد بیان داشت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.
وی گفت:درحال حاضر بهترین جهاد حمایت از آموزش و پرورش و جهاد مدرسه سازی است .در ادامه افزود : اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نشوند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه خواهد شد و شرایط ایده آل حاکم بر فضای مدارس نخواهد بود.
روزبهانی افزود: سه عامل معلم ، دانش آموز و فضا و تجهیزات آموزشی در توسعه علمی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند ، شهرستان بروجرد از معلمان و دانش آموزان مستعدی برخوردار است که توانسته اند قله های رفیع علمی را فتح کنند ولی آن چه امروز با کمبود آن مواجه می باشیم ، فضا و امکانات آموزشی است که در صورت فراهم شدن آن ، زمینه رشد و ترقی بیش از پیش همشهریان عزیز فراهم می شود



[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]